Klantenservice en contact
Beste klant,
We willen u graag op de hoogte stellen dat ons klantensupportteam op dinsdag 12 maart, woensdag 13 maart en donderdag 14 maart een trainingssessie zal volgen. Gedurende deze drie dagen zal het team beperkt bereikbaar zijn via de gebruikelijke telefoonnummers en zal er beperkte toegang zijn tot e-mails. Hierdoor kan het iets langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt.
Vanaf vrijdag 15 maart zal ons team de normale werkzaamheden hervatten.
We stellen uw begrip en medewerking zeer op prijs.
FAQ
Voor antwoord op de meest gestelde vragen kunt u ook onze gedetailleerde FAQ raadplegen of één van de pagina's voor klantenservice die te vinden zijn in het menu links. U kunt daarnaast ook gebruik maken van de chatfunctie tijdens de bovengenoemde openingstijden of het formulier hieronder invullen.
KLANTENSERVICE
Heeft u meer informatie nodig of kunt u niet vinden wat u zoekt? Of wilt u gewoon liever contact met één van onze medewerkers? Onze klantenservice helpt u dan graag bij het beantwoorden van iedere vraag.
Openingstijden:
Van maandag tot vrijdag 8.30 – 17.00 uur
Tel.: +32 10 280 740
E-mail: customerservices@itzala.com
Vragen over uw persoonlijke gegevens bij dakraam-gordijn.be?
Altaterra Kft. bewaart en bewerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met dit Privacybeleid.
Bedrijfsgegevens
dakraam-gordijn.be (eigendom van Altaterra Ltd.)
Malom köz 1
HU-9431 Fertod, Hongarije
KvK-nummer (08-09-013626)
btw-nummer (HU13543970)